Besökare

tisdag 17 februari 2009

Utslängd.

Kanske inte fullt så dramatiskt som det låter, men i stort behov av egen tid och att inte bara tillrättavisa min man i hans handhavande med barnen så tog jag mig faktiskt ut igenom dörren idag. Wow. Nästan iallafall.

Pumpade ut en omgång bröstmjölk, tog min väska och gick. Var först och hämtade en bok på biblioteket, och träffade sedan Lotta för en fika på stan. Tror inte jag insett hur mycket jag faktiskt behövde komma ut, få vara bara jag, och inte bara mamma hela tiden. Fastän det blev massor med snack om barn såklart! Tror även att det var bra för Magnus att bara få vara ifred med sina barn ett tag, det är ju faktiskt han som är föräldraledig.

Jag längtar så till sommaren, då vi får träffa Lotta och Pers lilla flickbebis... äntligen lite folk man kan tänka sig att umgås med som har barn, ska bli jättekul!

1 kommentarer:

lb sa...

Vad bra att du tog dig iväg en sväng! :-) Det gjorde dig nog gott! För det är som du säger, lätt hänt att tappa bort sig själv... mitt uppe i allt.

Stora kramar!