Besökare

tisdag 10 februari 2009

En liten tjuvkik!





Eftersom jag lovat att visa en bild på hur barnens rum ser ut såhär långt får jag väl göra det, detta är allt jag bjuder på innan det är helt färdigt! Bland annat ska garderoben flytta ut, in ska ett fint litet hemsnickrat barnkök och såklart lite hyllor, tavlor, gardin och annat som hör till!

Kyrkan i fönstret blev kvar efter julen då den funkar så bra som nattlampa, dock är tanken att en jordglob ska flytta in och överta det arbetet!

Tapeten är som jag tidigare sagt Lilly i brun färgsättning, från Sandbergs barnkollektion Kaspar och Saga II, Sängen kommer från Leander och går att bygga om till juniorsäng, bord och stolar från Mio och byrå från IKEA.

7 kommentarer:

snöstjärna sa...

Superläcker blev den! Det är två väggar ni har tapetserat? Försöker "få-ihop" rummet i huvudet =))

Vänta lite! sa...

Ja, precis! Båda kortväggarna har tapet och båda långväggarna är målade i grönt! :-)

Anonym sa...

Gud vad fint! Måste komma förbi o kika nån dag! :)

Anonym sa...

Det där blev verkligen kanonsnyggt! Älskar den där tapeten :)

lb sa...

Jag visste hela tiden att det skulle bli så där snyggt!! :-D

Anonym sa...

det blev ju lika snyggt som jag hade tänkt mig..
snaart kommer bilder på Linnéas nya rum.. snart.. ;-)

kraaam

Anonym sa...

supersnyggt ju! :)

kram Malin!