Besökare

onsdag 18 februari 2009

Det går framåt.

I natt åt inte lilla J varannan timme hela natten, utan jag har faktiskt bara ammat två gånger på hela natten. Snacka om skillnad mot 4-5 ggr som det var i slutet av förra veckan. Dessutom har hon sovit i sin egen säng precis hela natten och verkar trivas bra där. I morse 7.30 väcktes vi av en strålande glad bebis som jollrade högt. Betydligt trevligare än att vakna av ett illskri vill jag lova.

Storebror sover numera gott i sin mer eller mindre helvadderade säng, inget huvuddunk och knappt ens några försök längre. Så skönt, så skönt.

Kanske börjar man snart känna sig som människa igen?

Förresten så fick jag igen knappen i mina "före-gravid-jeans" igår, det var det enda jag hade som var rent så det var bara att klämma på. Såg väl ungefär ut som en falukorv i prinskorvs-skinn, men... jag hade byxorna på mig! Wow!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Heja heja!
Jag kan oxå ha mina byxor, iaf de som jag hade efter Linnéa. De innan Linnéa har plötsligt krypt. ;-)

Skönt att June sover bättre..
Kram kram